Groepslessen HIIT

Wil jij in een kortere tijd doelgericht en tijdsefficiënt je conditie, spierkracht en algemene gezondheid verbeteren? Dan is High Intensity Interval Training zeker iets voor jou.

Je wisselt hierbij periodes van intense fysieke activiteit af met korte momenten van rust. Deze cyclus wordt verschillende keren herhaald waardoor de hartslag steeds redelijk hoog blijft. Een HIIT trainingssessie zal je dus niet langer dan 20 minuten kunnen volhouden. Of je nu wilt vermageren, je conditie wilt verbeteren of sterker wil worden, met HIIT kunnen al deze doelen bereikt worden.

Twijfel je nog? Hieronder worden 7 voordelen van HIIT opgesomd:

  • Tijdsefficiënt (20 minuten)
  • Op eigen niveau (van beginner tot gevorderde)
  • Vet en calorieën verbranden op hoog niveau (zowel tijdens als na het sporten)
  • Verbetering van uithoudingsvermogen
  • Toename van spierkracht
  • Hart, longen en bloedsomloop gezond houden
  • Heel veel variatie dus nooit saai

Genoeg getwijfeld! Inschrijven maar! Plaatsen zijn beperkt tot 12 personen.

  • Wanneer? Elke dinsdag 20u30 - 21u30 (vanaf april)
  • Waar? Oefenzaal Kine West / Tuin Kine West bij mooi weer
  • Wie? Onder professionele begeleiding van kinesitherapeut Chiel Van Rumst
  • Wat? 1 uur HIIT inclusief warming up en cooling down
  • Prijs? €80 voor abonnement van 10 lessen (€8 voor 1 proefles)

Inschrijven via info@kinewestmenen.be